پیام های ایمنی :
- ایمنی در محیط کار - از وسايل استحفاظي بطور صحيح استفاده نماييد
- ایمنی در محیط کار - غرور + بي دقتي = حادثه
- ایمنی در محیط کار - از وسايل حفاظتي خود هميشه استفاده كنيد.
- ایمنی در محیط کار - براي انجام هركاري راهي بي خطر وجود دارد
- عمومی - خطر در كمين است همواره ودر همه جا مراقب باشيم
- عمومی - ايمني يعني ادامه زندگي در آرامش
- نشت گاز و گاز گرفتگی - گاز مونواکسید کربن(CO) هیچ رنگ و بویی ندارد
- عمومی - بیائید در هر خانواده حداقل یک امدادگر داشته باشیم .
- عمومی - احتیاط شرط عقل است.
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - کرسیها را باید روی چهارپایه با ابعاد مناسب نصب کنید ، به طوری که لوازم قابل اشتعال اطراف آن با فاصله ایمنی و دور از حرارت مستقیم آن قرار گیرند.
- ایمنی در محیط کار - دقت واحتياط در كار شرط عقل است
- نشت گاز و گاز گرفتگی - عبور دودکش از فضای داخلی و سقف کاذب حمام ممنوع میباشد.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در هنگام نشت گاز ، پس از خروج از ساختمان با شماره تلفن 125 تماس بگیرید
- نشت گاز و گاز گرفتگی - هر وسیله گرما زا باید مسیر دود کش جدا و مخصوص به خود داشته باشد
- عمومی - ازحوادثگذشتهپند بگيريد و از تكرار آن جلوگيري كنيد
- عمومی - حادثه خبر نمی کند ، همیشه و همه جا آماده باشیم .
- نشت گاز و گاز گرفتگی - قرار دادن لوله بخاری در داخل ظرف آب هیچ کمکی برای جذب گازهای سمی نمی کند
- ایمنی در محیط کار - به كاربردن صحيح وسايل حفاظت فردي ضامن سلامتي شماست
- ایمنی در خانه - اگر به سعادت خود و فرزندانتان علاقه دارید امر حفاظت را سرلوحه کارتان قرار دهید.
- عمومی - موفقيت در ايمني به همكاري همه ما بستگي دارد
درباره مدیر اداری مالی | سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور

مدیر اداری مالی برنامه ریز بسیاری از فعالیت های سازمان می باشد . چون این واحد با برنامه ریزی مالی که ایجاد می کند بر اساس بودجه تنظیم شده و منابع مالی که در اختیار دارد هزینه های واحد های مختلف را به نسبت اهمیت طبقه بندی نموده و با نظر مدیریت در طول سال آنها را اجرا می نماید
نمایش توضیحات بیشتر ...شرح وظایف
بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی .
انجام کلیه امور اداری ، کارگزینی ، امور رفاهی کارکنان و مالی سازمان .
نظارت بر امور کاری ، خدمات عمومی ، دبیرخانه ، چاپ و تکثیر .
تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
اقدام به حفظ و نگهداری اموال سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی .
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات آئین نامه های استخدامی و آشنا نمودن مسئولین تحت سرپرستی با قوانین و مقررات جدید اداری .
بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .
انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل .