پیام های ایمنی :
- عمومی - ايمن فكر كنيد وايمن عمل كنيد
- ایمنی در محیط کار - از وسايل حفاظتي خود هميشه استفاده كنيد.
- ایمنی در محیط کار - روابط دوستانه در محيط كار موجب سلامت روان است
- ایمنی در محیط کار - روز خوش ,روز بدون حادثه است
- ایمنی در محیط کار - غرور + بي دقتي = حادثه
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در هنگام نشت گاز هر اقدامی باید بعد از خروج کلیه ساکنین صورت گیرد
- ایمنی در محیط کار - ديگران را از وجود خطر آگاه سازيد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - برای نصب بخاری و لوازم گازی حتما از شیلنگ وبست مناسب استفاده نمایید
- عمومی - ایمن رفتار کردن را تمرین نماییم.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در هنگام نشت گاز ، پس از خروج از ساختمان با شماره تلفن 125 تماس بگیرید
- عمومی - از حوادث گذشته پند بگيريد
- عمومی - موفقيت در ايمني به همكاري همه ما بستگي دارد
- ایمنی در محیط کار - پوششهاي ايمني محافظ جان شماست
- نشت گاز و گاز گرفتگی - اگر در محیط کار و خانه علائم سردرد و سرگیجه داشتید فورا خود را به هوای آزاد بیرون برسانید
- عمومی - سهل انگاري و بي دقتي از عوامل بروز حادثه است
- عمومی - خود را در مقابل خطرات مجهز كنيد.
- ایمنی در محیط کار - ابزار كار را در جيب خود جاي ندهيد.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - علائم گازگرفتگی را بشناسید و در صورت مواجه شدن با آنها سریعا اقدامات لازم را انجام دهید و بلافاصله با آتش نشانی و اورژانس تماس بگیرید.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - گازگرفتگی بسیار خطرناک است اما پیشگیری از آن بسیار آسان می باشد.
- عمومی - ایمنی زمانی حاصل می شود که بدانیم چگونه از خطر دور شویم.
درباره مدیر اداری مالی | سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور

مدیر اداری مالی برنامه ریز بسیاری از فعالیت های سازمان می باشد . چون این واحد با برنامه ریزی مالی که ایجاد می کند بر اساس بودجه تنظیم شده و منابعی که در اختیار دارد هزینه های واحد های مختلف را به نسبت اهمیت ، طبقه بندی نموده و با نظر مدیریت در طول سال آنها را اجرا می نماید
نمایش توضیحات بیشتر ...شرح وظایف
بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی .
انجام کلیه امور اداری ، کارگزینی ، امور رفاهی کارکنان و مالی سازمان .
نظارت بر امور کاری ، خدمات عمومی ، دبیرخانه ، چاپ و تکثیر .
تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
اقدام به حفظ و نگهداری اموال سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی .
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات آئین نامه های استخدامی و آشنا نمودن مسئولین تحت سرپرستی با قوانین و مقررات جدید اداری .
بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .
انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل .