پیام های ایمنی :
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - هنگام خروج از منزل، حتما کابل برق کرسی را از پریز قطع کنید .
- عمومی - ايمن فكر كنيد وايمن عمل كنيد
- ایمنی در محیط کار - از وسايل حفاظتي خود هميشه استفاده كنيد.
- ایمنی در محیط کار - از وسايل استحفاظي بطور صحيح استفاده نماييد
- ایمنی در محیط کار - پوششهاي ايمني محافظ جان شماست
- ایمنی در محیط کار - روابط دوستانه در محيط كار موجب سلامت روان است
- عمومی - ايمني يعني ادامه زندگي در آرامش
- ایمنی در خانه - عوامل خطر آفرين را از سر راه خود برداريد
- عمومی - خود را در مقابل خطرات مجهز كنيد.
- ایمنی در محیط کار - ديگران را از وجود خطر آگاه سازيد
- ایمنی در محیط کار - دقت واحتياط در كار شرط عقل است
- عمومی - حوادث قابل پيشگيري هستند
- ایمنی در محیط کار - روز خوش ,روز بدون حادثه است
- بهداشت و سلامت - از آلوده شدن زخم به گرد و غبار و يا تماس با ابزار كار خودداري كنيد.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - با استشمام بوی گاز هنگام خروج از ساختمان درها را باز بگذاریدو شیر اصلی گاز را ببندید .
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - استفاده از لامپهای التهابی با قدرت بالا به جای کرسیبرقی به هیچ عنوان مجاز نیست .
- ایمنی در محیط کار - از آلوده شدن زخم به گرد و غبار و يا تماس با ابزار كار خودداري كنيد.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - قبل از راه اندازی وسایل گرمایشی از باز بودن مسیر دودکش مطمئن شوید.
- ایمنی در محیط کار - موفقيت در ايمني به همكاري همه ما بستگي دارد
- ایمنی در محیط کار - خطرات محيط كار خود را بشناسيد
درباره مدیر اداری مالی | سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور
مصطفی قندهاری رئیس امور اداری و مالیمدیر اداری مالی برنامه ریز بسیاری از فعالیت های سازمان می باشد . چون این واحد با برنامه ریزی مالی که ایجاد می کند بر اساس بودجه تنظیم شده و منابعی که در اختیار دارد هزینه های واحد های مختلف را به نسبت اهمیت ، طبقه بندی نموده و با نظر مدیریت در طول سال آنها را اجرا می نماید
نمایش توضیحات بیشتر ...شرح وظایف
بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی .
انجام کلیه امور اداری ، کارگزینی ، امور رفاهی کارکنان و مالی سازمان .
نظارت بر امور کاری ، خدمات عمومی ، دبیرخانه ، چاپ و تکثیر .
تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
اقدام به حفظ و نگهداری اموال سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی .
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات آئین نامه های استخدامی و آشنا نمودن مسئولین تحت سرپرستی با قوانین و مقررات جدید اداری .
بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .
انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل .